Reklamace a vrácení zboží
Ani my nejsme neomylní. Pokud však již k reklamaci dojde, je podle nás důležité nestavět se k ní zády a řešit ji v co nejkratším termínu. A toho se držíme.
Postup při uplatňování reklamace
Obraťte se prosím co nejdříve na naše zákaznické oddělení na tel. čísle +420 516 410 000 nebo na e-mail info@stinio.cz, kde se s vámi dohodneme na nejvhodnějším způsobu řešení.Reklamaci výrobků upravených na míru řešíme v co nejkratším možném termínu, který je závislý především na způsobu řešení, na kterém se společně dohodneme.
Je-li dohodnuta oboustranně přijatelná sleva (např. pokud jde o drobnost, kterou je zákazník ochoten dlouhodobě akceptovat či si provést opravu sám), pak je tato forma nejrychlejším řešením. V případě řešení formou výměny za nový kus objednáváme nové výrobky u dodavatele (výroba trvá cca 2 týdny). Pokud je nejschůdnějším řešením oprava na místě, přijede k vám nejpozději do 3 týdnů náš technik.
Abychom byli schopní vaši reklamaci vyřešit v co nejkratším termínu, zkontrolujte prosím vždy důkladně zboží při přebírání od přepravní společnosti. Viditelně poškozené zboží nepřebírejte a závady zapište do protokolu přepravce. Zboží, které nebylo viditelně poškozené, prosím překontrolujte a především vizuální závady nám nahlaste nejpozději do 24 hodin od převzetí zboží. Při nahlášení v této době totiž dokážeme vaši reklamaci řešit co nejvíce k vaší spokojenosti a o tu nám jde především.
Adresa pro reklamace
TT HOLDING s.r.o.Tišnovská 2029/51
664 34 Kuřim
E-mail: info@stinio.cz
Tel.: +420 516 410 000