DNES ke každému nákupu Doprava ZDARMA.  

0
00 Kč

V košíku zatím nic není

Zobrazit akční zboží

Způsoby doručení

  • DPD DPD (kurýrem domů) Zdarma
Doprava ZDARMA
Do košíku

Nejčastější dotazy

Sepsali jsme, na co se naši zákazníci nejvíce ptají. Pokud odpověď nenajdete, zavolejte nám nebo napište e-mail.
1. Můžete mi žaluzie zaměřit a namontovat?

Jsme pouze e-shop, zaměření a montáž nezajišťujeme, ale natočili jsme podrobné videonávody, díky nimž zaměření i montáž zvládnete svépomocí.

2. Do kdy budu mít zboží doma?

Standardní doba dodání je 10 až 15 dnů.

3. Je doprava vždy zdarma?

Ano, za dopravu neplatíte ani při objednávce třeba jen jednoho kusu. Jediným omezením je, že zásilka může vážit maximálně 30 kilogramů. Pokud tedy objednáváte více zboží, vytvořte prosím více objednávek, přičemž doprava je opět zdarma.

4. Co když žaluzie nepasují, mohu zboží vrátit?

Protože jde o zboží na míru, nelze ho vrátit. Před objednávkou tedy rozměry okna nebo dveří pečlivě změřte podle našeho návodu.

5. Mohu si zboží vyzvednout osobně?

Osobní odběr nenabízíme. Zboží vám zdarma dodáme na vámi určenou adresu.

6. Jak mám postupovat, když je zboží poškozené?

Obraťte se prosím co nejdříve na naše zákaznické oddělení. Vaše dotazy a požadavky přijímáme každý pracovní den na tel. čísle +420 516 410 000 a na e-mailu info@stinio.cz kde se s vámi dohodneme na nejvhodnějším způsobu řešení. Je-li dohodnuta oboustranně přijatelná sleva (např. pokud jde o drobnost, kterou je zákazník ochoten dlouhodobě akceptovat či si provést opravu sám), pak je tato forma nejrychlejším řešením. V případě řešení formou výměny za nový kus objednáváme nové výrobky u dodavatele (výroba trvá cca 2 týdny). Pokud je nejschůdnějším řešením oprava na místě, přijede k vám nejpozději do 3 týdnů náš technik.

7. Jaké je maximální šířka žaluzie, kterou jste schopni dodat?

Vzhledem k omezením dopravce si u nás můžete objednat žaluzii do maximální šířky 1550 mm.

8. Jaký je rozdíl mezi žaluzií Opal a žaluzií Brilant?

Jediným rozdílem je vzhled horního krycího plechu (kastlíku). U žaluzie Opal je rovný, v případě žaluzie Brilant je zaoblený. U obou typů jsou plechy bez bočních krytek. 

9. Jakou dáváte záruku? 

Na zboží poskytujeme standardní dvouletou záruku.

10. Jaký je rozdíl mezi zastiňovací a zatemňující roletou?

U rolet Color hit VAN GOGH je látka, která stíní částečně, tedy část světla přes ni prochází. U rolet Color hit NEW YORK je zatemňující látka, která má z rubové strany hliníkovou fólii. Přes látku světlo vůbec neprosvítá.

11. Musí se u rolet montovat boční vodicí lišty?

Instalace je možná i bez nich, ale praktičtější a estetičtější jsou rolety s lištami. Lišty jsou lepicí a díky nim u okrajů křídla neprosvítá světlo. Při vyklopení okna drží lišty roletu, a je tak stále zajištěno stínění.

12. Mohou se rolety montovat bez vrtání?

Ne, montáž je na křídlo, je to stabilnější řešení než u rolet bez vrtání.

13. Dají se rolety úplně narolovat?

Ano, rolety se dají zcela narolovat, a je tak umožněn volný průhled.

14. Kdo žaluzie a rolety vyrábí?

Česká firma Rolux, která má výrobní haly nedaleko Olomouce. Každá žaluzie je kontrolována a testuje se její funkčnost.